Zatahovací podvozek a promyšlený design stojí za neopakovatelnými vlastnostmi TL-2000 Sting RG. Ohromující rozsah rychlostí řadí tento letoun na úroveň strojů vyšší kategorie.
Zachovali jsme perfektní konstrukci a vlastnosti Stinga S3. Přidali na rychlosti a stoupavosti. Tak vznikl dokonale elegantní sporťák Sting RG. Strhne na sebe pozornost všude tam, kde se objeví.
Po velkém úspěchu Stinga S3 nás hnala touha překonat rychlost. A zachovat bezpečí. To vše v krásném elegantním designu tak typickém pro ultralehká letadla TL-ULTRALIGHT. Pozornost jsme věnovali podvozku a vyvinuli plynule zatahovací mechanismus, který splnil naše sny. Díky odvaze a chuti zkoušet nové postupy jsme dosáhli svého. Sting RG je ztělesněním rychlosti, bezpečí a elegance. Rozsah rychlostí Stinga RG je ohromující, letové vlastnosti náleží strojům o kategorii vyšší. Sting RG překonal sám sebe. Podtrhne osobnost svého majitele.
Maximální komfort pro pilota i spolucestujícího. Zvětšený zavazadlový prostor. Snadné otevírání kabiny. Příjemné nastupování a vystupování.
Dostatečný prostor a přístroje, na které snadno dosáhnete. Naklopená část palubní desky před spolucestujícím. Vše v zorném poli a na dosah.Velice oceníte například vytápění kabiny a úchyty pro snadné otevírání.
Kokpit, včetně přístrojového vybavení, dokážeme přizpůsobit individuálním přáním a požadavkům zákazníka.
Vyberte si z klasických analogových přístrojů nebo kombinaci s moderními obrazovkami. Samozřejmostí je široký výběr dodávaných typů rádií, GPS a dalších přístrojů pro bezpečnost a komfort pilotáže. Je to na vás...
I v oblasti řízení letadla jsme se zaměřili na maximální bezpečí a pohodlí. Sting RG předčí vaše očekávání.
Charakteristika: kompletní dvojí řízení, klasicky uspořádané kniply, nastavitelné pedály pro nožní řízení, zatahovací tříkolový podvozek, hlavní kola brzděná, přední podvozková noha řiditelná, polohovací vztlakové klapky (15° start, 35° přistání).
Čtyřválcový, čtyřtaktní motor, kapalinou chlazené hlavy válců a vzduchem chlazené válce. Mazání se suchou skříní a olejovou nádrží na 3l oleje, automatické vymezování ventilové vůle, 2 karburátory s konstantním tlakem v difuzoru, palivové čerpadlo mechanické membránové, elektronické bezkontaktní dvou-okruhové zapalování, elektrický startér, reduktor i = 2,43.
Motor konstrukčně vychází ze "100 koňového" Rotaxu 912 ULS. Hlavní změnou je nahrazení karburátorů pro přípravu směsi systémem zdvojeného vstřikování paliva, řízeným elektronickou řídící jednotkou. Dalšími změnami jsou posílení olejového čerpadla a zvýšení výkonu generátorů.
Čtyřválcový, čtyřtaktní motor, kapalinou chlazené hlavy válců a vzduchem chlazené válce, mazání se suchou skříní a olejovou nádrží, automatické vymezování ventilové vůle, zdvojené elektronické vstřikování paliva, elektronické řízení motoru(EMS), elektrický startér, reduktor otáček vrtule, sací systém motoru.
Čtyřválcový, čtyřtaktní motor, kapalinou chlazené hlavy válců a vzduchem chlazené válce, s turbodmychadlem a přepouštěcím ventilem, mazání se suchou skříní a olejovou nádrží na 3l oleje, automatické vymezování ventilové vůle, dva karburátory s konstantním tlakem v difuzoru, palivové čerpadlo mechanické membránové, elektronické bezkontaktní dvouokruhové zapalování, elektrický startér, reduktor i =2,43 s prokluzovou spojkou, lože motoru, sací komora, nerezový výfuk.
Třílistá tažná, za letu stavitelná letecká vrtule. Náboj vrtule ze slitin hliníku tvoří vrchní a spodní příruba s víkem. Uvnitř náboje jsou umístěny mechanismy stavění listů. Zvětšování úhlu nastavení listů se děje pomocí servomotoru. V opačném směru jsou listy vrtule stavěny odporem pružiny umístěné uvnitř náboje. List je tvořen z kořenové části (slitina hliníku) a samotného kompozitového listu. Do náboje je uchycen pomocí dvojice axiálních ložisek. Servomotor je umístěn mimo náboj vrtule nad reduktorem motoru a stavění listů ovládá dutou osou reduktoru a vrtule.