Zaměřeno na pohodlí. Sportovní létání i dlouhé obchodní lety jsou pro Sirius to pravé.
Při jeho návrhu jsme zaostřili na prostorný kokpit, maximální pohodlí pro posádku a moderně vybavenou kabinu. Svoje nepřekonatelné vlastnosti vám předvede hned při prvním vzlétnutí. Podpis TL na tomto letounu znamená vaše správné rozhodnutí.
Než přišel na svět, postavili jsme 700 letadel Star a Sting. A nasbírali bezpočet zkušeností, které jsme promítli do letounu Sirius. A přidali k nim nároky na velký prostor v kabině, nejmodernější vybavení kokpitu, bezlimitní výhled z letounu a překvapivý zavazadlový prostor. Mysleli jsme na komfort i pro urostlejší piloty. A ti to oceňují zejména při delších obchodních letech. Sirius posunul hranice prostoru a ergonomie ultralehkých letadel. Proto je Sirius firmy TL – ULTRALIGHT jedničkou ve své kategorii. Když je kvalita, komfort a styl vaší prioritou, volíte Sirius.
Takový prostor vám poskytne jen Sirius. Skvělé pohodlí i pro urostlejší postavy. Zavazadlový prostor, který vás překvapí. Prosklená kabina pro maximální výhled. A tak snadné a pohodlné nastupování a vystupování. Získá si vás.
Vytápění kabiny a možnost zvolit si vyhřívání sedaček. A to je jen začátek. Volitelné prvky výbavy udělají z vašeho Siriuse limuzínu, ze které se vám nebude chtít vystoupit.
Kokpit dokážeme přizpůsobit individuálním přáním a požadavkům zákazníka, včetně přístrojového vybavení. Vyberte si z klasických analogových přístrojů nebo kombinaci s moderními obrazovkami. Samozřejmostí je široký výběr dodávaných typů rádií, GPS a dalších přístrojů pro bezpečnost a komfort pilotáže. Je to na vás...
Kompletně zdvojené řízení a promyšlené umístění ovládacích prvků zpříjemní řízení a udělá z letu ultimátní zážitek, o kterém budete dlouho vyprávět. Bezpečí je v letounu Sirius stejnou samozřejmostí, jako u všech našich letadel.
Čtyřválcový, čtyřtaktní motor, kapalinou chlazené hlavy válců a vzduchem chlazené válce. Mazání se suchou skříní a olejovou nádrží na 3l oleje, automatické vymezování ventilové vůle, 2 karburátory s konstantním tlakem v difuzoru, palivové čerpadlo mechanické membránové, elektronické bezkontaktní dvou-okruhové zapalování, elektrický startér, reduktor i = 2,43.
Motor konstrukčně vychází ze "100 koňového" Rotaxu 912 ULS. Hlavní změnou je nahrazení karburátorů pro přípravu směsi systémem zdvojeného vstřikování paliva, řízeným elektronickou řídící jednotkou. Dalšími změnami jsou posílení olejového čerpadla a zvýšení výkonu generátorů.
Čtyřválcový, čtyřtaktní motor, kapalinou chlazené hlavy válců a vzduchem chlazené válce, mazání se suchou skříní a olejovou nádrží, automatické vymezování ventilové vůle, zdvojené elektronické vstřikování paliva, elektronické řízení motoru(EMS), elektrický startér, reduktor otáček vrtule, sací systém motoru.
Čtyřválcový, čtyřtaktní motor, kapalinou chlazené hlavy válců a vzduchem chlazené válce, s turbodmychadlem a přepouštěcím ventilem, mazání se suchou skříní a olejovou nádrží na 3l oleje, automatické vymezování ventilové vůle, dva karburátory s konstantním tlakem v difuzoru, palivové čerpadlo mechanické membránové, elektronické bezkontaktní dvouokruhové zapalování, elektrický startér, reduktor i =2,43 s prokluzovou spojkou, lože motoru, sací komora, nerezový výfuk.
Třílistá tažná, za letu stavitelná letecká vrtule. Náboj vrtule ze slitin hliníku tvoří vrchní a spodní příruba s víkem. Uvnitř náboje jsou umístěny mechanismy stavění listů. Zvětšování úhlu nastavení listů se děje pomocí servomotoru. V opačném směru jsou listy vrtule stavěny odporem pružiny umístěné uvnitř náboje. List je tvořen z kořenové části (slitina hliníku) a samotného kompozitového listu. Do náboje je uchycen pomocí dvojice axiálních ložisek. Servomotor je umístěn mimo náboj vrtule nad reduktorem motoru a stavění listů ovládá dutou osou reduktoru a vrtule.