Obojživelník s velkým srdcem.
Objevili jsme potenciál Siriuse daleko za jeho hranicemi. Jeho konstrukce je předurčená k přistávání na vodu. A tak jsme si řekli, že není třeba váhat. Stvořili jsme LSA verzi TL 3000 Sirius na plovácích. Nepřistává jen na vodě. Snadno přistane s plováky i na pevné ploše. Nemá žádná omezení. Přistane kdekoliv.
Touha po překonání limitů nás žene dál. Podmanili jsme si vzduch a teď i vodu. Se Siriusem s plováky snadno přistanete kdekoliv. Boříme limity a překonáváme živly. Všechny vlastnosti Siriuse jsme povýšili o další stupeň. Dodali jsme mu plováky a odzkoušeli v náročném terénu. Podařilo se.
Takový prostor vám poskytne jen Sirius. Skvělé pohodlí i pro urostlejší postavy. Zavazadlový prostor, který vás překvapí. Prosklená kabina pro maximální výhled. A tak snadné a pohodlné nastupování a vystupování. Získá si vás.
Vytápění kabiny a možnost zvolit si vyhřívání sedaček. A to je jen začátek. Volitelné prvky výbavy udělají z vašeho Siriuse limuzínu, ze které se vám nebude chtít vystoupit.
Kokpit dokážeme přizpůsobit individuálním přáním a požadavkům zákazníka. Vyberte si z klasických analogových přístrojů nebo kombinaci s moderními obrazovkami. Samozřejmostí je široký výběr dodávaných typů rádií, GPS a dalších přístrojů pro bezpečnost a komfort pilotáže. Je to na vás...
Kompletně zdvojené řízení a promyšlené umístění ovládacích prvků zpříjemní řízení a udělá z letu ultimátní zážitek, o kterém budete dlouho vyprávět. Bezpečí je v letounu Sirius stejnou samozřejmostí, jako u všech našich letadel.
Čtyřválcový, čtyřtaktní motor, kapalinou chlazené hlavy válců a vzduchem chlazené válce. Mazání se suchou skříní a olejovou nádrží na 3l oleje, automatické vymezování ventilové vůle, 2 karburátory s konstantním tlakem v difuzoru, palivové čerpadlo mechanické membránové, elektronické bezkontaktní dvou-okruhové zapalování, elektrický startér, reduktor i = 2,43.
Motor konstrukčně vychází ze "100 koňového" Rotaxu 912 ULS. Hlavní změnou je nahrazení karburátorů pro přípravu směsi systémem zdvojeného vstřikování paliva, řízeným elektronickou řídící jednotkou. Dalšími změnami jsou posílení olejového čerpadla a zvýšení výkonu generátorů.
Čtyřválcový, čtyřtaktní motor, kapalinou chlazené hlavy válců a vzduchem chlazené válce, mazání se suchou skříní a olejovou nádrží, automatické vymezování ventilové vůle, zdvojené elektronické vstřikování paliva, elektronické řízení motoru(EMS), elektrický startér, reduktor otáček vrtule, sací systém motoru.
Čtyřválcový, čtyřtaktní motor, kapalinou chlazené hlavy válců a vzduchem chlazené válce, s turbodmychadlem a přepouštěcím ventilem, mazání se suchou skříní a olejovou nádrží na 3l oleje, automatické vymezování ventilové vůle, dva karburátory s konstantním tlakem v difuzoru, palivové čerpadlo mechanické membránové, elektronické bezkontaktní dvouokruhové zapalování, elektrický startér, reduktor i =2,43 s prokluzovou spojkou, lože motoru, sací komora, nerezový výfuk.
Třílistá tažná, za letu stavitelná letecká vrtule. Náboj vrtule ze slitin hliníku tvoří vrchní a spodní příruba s víkem. Uvnitř náboje jsou umístěny mechanismy stavění listů. Zvětšování úhlu nastavení listů se děje pomocí servomotoru. V opačném směru jsou listy vrtule stavěny odporem pružiny umístěné uvnitř náboje. List je tvořen z kořenové části (slitina hliníku) a samotného kompozitového listu. Do náboje je uchycen pomocí dvojice axiálních ložisek. Servomotor je umístěn mimo náboj vrtule nad reduktorem motoru a stavění listů ovládá dutou osou reduktoru a vrtule.