Vyladěný k dokonalosti. Ideální vlastnosti předchozího modelu Sting carbon jsme doplnili inovací pro maximální pohodlí. Zohlednili jsme postřehy a doporučení pilotů. Tak vznikl bezkonkurenční Sting S4. Ve vzduchu dravec, na zemi luxusní stroj.
Sting S4 navazuje na skvělý a osvědčený model Sting carbon. Legendu vyrobenou v bezmála 400 kusech jsme inovovali a vylepšili. Letoun, díky kterému jsme nasbírali více než 10 let zkušeností, jsme vyladili k dokonalosti. Zdařilé a osvědčené vlastnosti jsme zachovali. Zareagovali jsme na návrhy a připomínky pilotů a majitelů Sting carbon. Naslouchali jsme Vám – našim zákazníkům. Věnovali se pečlivému a dlouhému vývoji. Na jeho konci spatřil světlo světa nový Sting S4. Elegantní, komfortní, prestižní a krásný. Aktuálně jeden z nejrychlejších a nejlépe ovladatelných ultralightů na trhu. Nově byl také modernizován interiér obsahujicí glass cockpit, ergonomická sedadla a také byly zelektrizovány vyvažovací plošky.
Maximální komfort pro pilota i spolucestujícího. Zvětšený zavazadlový prostor. Snadné otevírání kabiny. Příjemné nastupování a vystupování.
Dostatečný prostor a přístroje, na které snadno dosáhnete. Naklopená část palubní desky před spolucestujícím. Vše v zorném poli a na dosah.
Kokpit dokážeme přizpůsobit individuálním přáním a požadavkům zákazníka. Vyberte si z klasických analogových přístrojů nebo kombinaci s moderními obrazovkami.
Samozřejmostí je široký výběr dodávaných typů rádií, GPS a dalších přístrojů pro bezpečnost a komfort pilotáže. Je to na vás...
I v oblasti řízení letadla jsme se zaměřili na maximální bezpečí a pohodlí. Sting S4 vás chytne a nepustí. Tak snadno, bezpečně a stylově dokáže létat jen on.
Facelift kokpitu není jediným benefitem Stingu S4. Změnili jsme také design příďového podvozku. Výsledkem je aerodynamická čistota a elegantní vzhled.
Čtyřválcový, čtyřtaktní motor, kapalinou chlazené hlavy válců a vzduchem chlazené válce. Mazání se suchou skříní a olejovou nádrží na 3l oleje, automatické vymezování ventilové vůle, 2 karburátory s konstantním tlakem v difuzoru, palivové čerpadlo mechanické membránové, elektronické bezkontaktní dvou-okruhové zapalování, elektrický startér, reduktor i = 2,43.
Motor konstrukčně vychází ze "100 koňového" Rotaxu 912 ULS. Hlavní změnou je nahrazení karburátorů pro přípravu směsi systémem zdvojeného vstřikování paliva, řízeným elektronickou řídící jednotkou. Dalšími změnami jsou posílení olejového čerpadla a zvýšení výkonu generátorů.
Čtyřválcový, čtyřtaktní motor, kapalinou chlazené hlavy válců a vzduchem chlazené válce, mazání se suchou skříní a olejovou nádrží, automatické vymezování ventilové vůle, zdvojené elektronické vstřikování paliva, elektronické řízení motoru(EMS), elektrický startér, reduktor otáček vrtule, sací systém motoru.
Čtyřválcový, čtyřtaktní motor, kapalinou chlazené hlavy válců a vzduchem chlazené válce, s turbodmychadlem a přepouštěcím ventilem, mazání se suchou skříní a olejovou nádrží na 3l oleje, automatické vymezování ventilové vůle, dva karburátory s konstantním tlakem v difuzoru, palivové čerpadlo mechanické membránové, elektronické bezkontaktní dvouokruhové zapalování, elektrický startér, reduktor i =2,43 s prokluzovou spojkou, lože motoru, sací komora, nerezový výfuk.
Třílistá tažná, za letu stavitelná letecká vrtule. Náboj vrtule ze slitin hliníku tvoří vrchní a spodní příruba s víkem. Uvnitř náboje jsou umístěny mechanismy stavění listů. Zvětšování úhlu nastavení listů se děje pomocí servomotoru. V opačném směru jsou listy vrtule stavěny odporem pružiny umístěné uvnitř náboje. List je tvořen z kořenové části (slitina hliníku) a samotného kompozitového listu. Do náboje je uchycen pomocí dvojice axiálních ložisek. Servomotor je umístěn mimo náboj vrtule nad reduktorem motoru a stavění listů ovládá dutou osou reduktoru a vrtule.